+36301524089 | info@circleone.hu | Ingyenes szállítás 200 000 Ft-tól

 

Garanciális ügyintézés

Ügyintézés otthonról, kényelmesen
1 Készítsd össze a terméket és annak minden tartozékát.
2 Készíts részletes hibaleírást és adj meg egy telefonos elérhetőséget.
3 Mellékeld a termékhez kapott számlát valamint garanciajegyet.
4 Csomagold be gondosan a terméket.
5 Rendeld meg a futárt.
Egyéb fontos információk

A termékeink többsége gyártói jótállással kerül forgalomba, mely azzal az előnnyel jár, hogy garanciális probléma esetén az Eladót kihagyva is érvényesítheted jótállási igényed, közvetlenül a gyártóval szerződött szakszervizben.

Ha a szerviz megközelíthetősége miatt kényelmesebb oda bevinni a hibás terméket, vagy a távolság miatt elkerülhetetlen a csomagküldés, érdemesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, így az általánosan két hetes ügyintézés napokkal rövidülhet.

Jótállási igényed érvényesítését természetesen nálunk is kezdeményezheted. Bárhogy is döntesz, az alábbi dokumentumokra szükséged lesz:
• Számla másolat
• Jótállási jegy
• Hiba leírása

Csere esetén a legtöbb szerviz bekéri a készülék valamennyi tartozékát is, ha kompletten adod le készüléked, időt és felesleges köröket spórolhatsz.

Az általunk forgalmazott termékek kívül esnek azon termékkategórián, melynél meghibásodás esetén szállítási kötelezettségünk lenne. A termék visszajuttatása és az ezzel kapcsolatos költségek első körben Téged terhelnek, ezért kérünk, vedd figyelembe, hogy utánvéttel terhelt csomagot nem veszünk át!

Ha csomagként juttatod el hozzánk a terméked, a javítást követő visszajuttatás terheit mi álljuk.

Visszaküldési cím: 6041 Kerekegyháza, Kocsis Pál utca 10.