Ügyintézés otthonról, kényelmesen | |
---|---|
1 | Készítsd össze a terméket és annak minden tartozékát. |
2 | Készíts részletes hibaleírást és adj meg egy telefonos elérhetőséget. |
3 | Mellékeld a termékhez kapott számlát valamint garanciajegyet. |
4 | Csomagold be gondosan a terméket. |
5 | Rendeld meg a futárt. |
Egyéb fontos információk |
---|
A termékeink többsége gyártói jótállással kerül forgalomba, mely azzal az előnnyel jár, hogy garanciális probléma esetén az Eladót kihagyva is érvényesítheted jótállási igényed, közvetlenül a gyártóval szerződött szakszervizben. Ha a szerviz megközelíthetősége miatt kényelmesebb oda bevinni a hibás terméket, vagy a távolság miatt elkerülhetetlen a csomagküldés, érdemesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, így az általánosan két hetes ügyintézés napokkal rövidülhet. Jótállási igényed érvényesítését természetesen nálunk is kezdeményezheted. Bárhogy is döntesz, az alábbi dokumentumokra szükséged lesz: Csere esetén a legtöbb szerviz bekéri a készülék valamennyi tartozékát is, ha kompletten adod le készüléked, időt és felesleges köröket spórolhatsz. Az általunk forgalmazott termékek kívül esnek azon termékkategórián, melynél meghibásodás esetén szállítási kötelezettségünk lenne. A termék visszajuttatása és az ezzel kapcsolatos költségek első körben Téged terhelnek, ezért kérünk, vedd figyelembe, hogy utánvéttel terhelt csomagot nem veszünk át! Ha csomagként juttatod el hozzánk a terméked, a javítást követő visszajuttatás terheit mi álljuk. Visszaküldési cím: 6041 Kerekegyháza, Kocsis Pál utca 10. |