200 000 FT ÖSSZÉRTÉKŰ VÁSÁRLÁS ESETÉN INGYENES KISZÁLLÍTÁS

Garanciális ügyintézés

Egyéb fontos információk

A termékeink többsége gyártói jótállással kerül forgalomba, mely azzal az előnnyel jár, hogy garanciális probléma esetén az Eladót kihagyva is érvényesítheted jótállási igényed, közvetlenül a gyártóval szerződött szakszervizben. Ha a szerviz megközelíthetősége miatt kényelmesebb oda bevinni a hibás terméket, vagy a távolság miatt elkerülhetetlen a csomagküldés, érdemesebb közvetlenül a szervizhez fordulni, így az általánosan két hetes ügyintézés napokkal rövidülhet. Jótállási igényed érvényesítését természetesen nálunk is kezdeményezheted, bárhogy is döntesz az alábbi dokumentumokra szükséged lesz: számla másolat, jótállási jegy, hiba leírás. Csere esetén a legtöbb szerviz bekéri a készülékek valamennyi tartozékát is, ha kompletten adod le készüléked, időt és felesleges köröket spórolhatsz. Az általunk forgalmazott termékek kívül esnek azon termékkategórián, melynél meghibásodás esetén szállítási kötelezettségünk lenne. A termék visszajuttatása és az ezzel kapcsolatos költségek első körben Téged terhelnek, ezért kérünk, vedd figyelembe, hogy utánvéttel terhelt csomagot nem veszünk át! Ha csomagként juttatod el hozzánk a terméked, a javítást követő visszajuttatás terheit mi álljuk.

 
      Ügyintézés otthonról, kényelmesen
 
1
  Készítsd össze a terméket és annak minden tartozékát.
 
2
  Készíts részletes hibaleírást és adj meg egy telefonos elérhetőséget.
 
3
  Mellékeld a termékhez kapott számlát valamint garanciajegyet.
 
4
  Csomagold be gondosan a terméket
 
5   Rendeld meg a futárt